FAQ: Často kladené dotazy
PŘED OBJEDNÁNÍM
Jak nakupovat v e-shopu?
- Objednávku v našem internetovém velkoobchodě může uskutečnit registrovaný zákazník, nicméně nákup je za stanovených podmínek možný i bez registrace.
- Zboží je rozděleno do skupin, u jednotlivých položek jsou uvedeny základní údaje a ceny.
- Vybrané zboží kliknutím na ikonku košíku uložíte do svého nákupního košíku.
- V košíku můžete znovu zkontrolovat výběr zboží, a to kliknutím na název zboží.
- Po vyplnění formuláře budete mít možnost svou objednávku překontrolovat a upravit.
- Pokračovat můžete odesláním Vaší objednávky.
- Po odeslání objednávky se Vám budeme neprodleně věnovat, případně vás informovat o stavu objednávky.
Jaká je doba dodání?
Vždy se pro Vás snažíme vybírat co nejlepší a nejrychlejší možnost doručení, obvyklá doba dodání je 4– 27 dní od zaplacení Vaší objednávky. Objednávka je standartně odesílána během 1-2 pracovních dní od zaplacení Vaší objednávky.
Chci si objednat na dobírku. Je to možné?
Bohužel platba na dobírku není možná, jelikož zboží pro Vás vybíráme a objednáváme převážně ze skladů z Evropské unie. Nabízíme platbu přes platební kartu, nebo převodem na účet. Nemusíte mít ale obavy.
Garantujeme bezproblémový nákup, pokud by Vám zboží od prodejce nebylo doručeno do námi garantované lhůty v obchodních podmínkách, peníze Vám vrátíme zpět na Váš účet.
PO OBJEDNÁNÍ
V jakém stavu je má objednávka a kdy mi dorazí?
Ohledně stavu Vaší objednávky nás neváhejte kontaktovat na náš e-mail info@tyvogo.cz a naše zákaznická podpora Vám poskytne bližší informace. Jakmile bude objednávka odeslána, budeme Vás informovat e-mailem a následně před doručením Vás bude také informovat daný dopravce.
Jak mi bude zásilka doručena?
Zásilka Vám bude doručena na adresu zvolenou v objednávce. Objednávky jsou doručovány nejčastěji prostřednictvím České pošty, v případě drobnějších zásilek může být zásilka vložena do domovní schránky. Objemnější či těžší zásilky mohou být doručeny DHL, DPD, UPS nebo GLS.
PROBLÉM S OBJEDNÁVKOU
Proč stále dostávám upomínky na úhradu objednávky, když byla objednávka zaplacena?
Pokud byla z Vaší strany platba provedena před více než 3 dny, zašlete nám prosím na náš e-mail info@tyvogo.cz číslo Vašeho účtu, ze kterého byla platba provedena, případně potvrzení o provedené platbě, abychom mohli Vaši platbu dohledat.
Pravděpodobně došlo k chybě při zadávání platebních údajů, nejčastěji zadání špatného variabilního symbolu či jeho úplné vynechání.
Nemějte však obavy, pokud jste platbu odeslali, dohledáme ji a budeme Vás neprodleně informovat.
Jak mám postupovat, když mi zboží nebylo doručeno?
Vždy pro Vás vybíráme nejvhodnější variantu, aby Vaše objednávka byla doručena v co nejkratším možném termínu. Standartní doba doručení je obvykle 4 – 27 dní, maximální doba doručení je 120 dní od zaplacení Vaší objednávky, tím se rozumí datum přijetí Vaší platby na náš bankovní účet. Pokud by se doba doručení měla prodloužit, v takovém případě Vás vždy budeme informovat a pokud nebudeme schopni zajistit včasné doručení, jste oprávněni od objednávky odstoupit a my Vám vrátíme celou částku zpět na Váš účet.
Zboží mi přišlo poškozené. Jak mám postupovat?
V případě, že Vám zboží bylo doručeno poškozené, nám zašlete fotografie zboží, na kterých je poškození viditelné a fotografii původního obalu, ve kterém Vám bylo zboží doručeno. Vše zašlete na náš e-mail: info@tyvogo.cz. Pro reklamaci můžete dále pokračovat dle reklamačního řádu v obchodních podmínkách zde.