×

Zrušení a vrácení

Jak mohu vrátit svoji objednávku?
Po včasném písemném odvolání můžete zboží vrátit prodejci (prodejce není Lunzo.cz). Vezměte prosím na vědomí, že Vám mohou vzniknout náklady na vrácení zboží.

Postup:

1. Kontaktujte naši zákaznickou podporu na e-mail: info@tyvogo.cz
2. Pokud jsou splněny platné legislativní podmínky pro vrácení zboží, ve Vašem zastoupení Vám vykomunikujeme možnost vrácení zboží s konkrétním prodejcem.
3. Obdržíte od nás pokyny pro vrácení zboží podle toho, jaký způsob vrácení konkrétní prodejce nabízí. Obdržíte návratový štítek pro bezplatné vrácení společně s SMS zprávu, ve které budete informování o způsobu a času vyzvednutí zásilky kurýrem nebo obdržíte zpětnou adresu prodejce s instrukcemi, jak postupovat.

Vznikají mi nějaké náklady na vrácení zboží?
V některých případech ano.
Zpravidla platí, že prodejci, kteří prodávají zboží nízké hodnoty, neposkytují bezplatné vrácení a náklady vynaložené na vrácení zboží vznikají Vám jako kupujícímu.
Není to však pravidlem. I prodejci nabízející dražší zboží nemusí bezplatné vrácení nabízet.
Pokud potřebujete zjistit, jaký způsob vrácení nabízí Vámi vybraný prodejce a zajímá Vás, zda náklady na vrácení nesete Vy či konkrétní prodejce, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu na e-mail: info@tyvogo.cz

Jak a kdy mi budou vráceny peníze?
Poté, co prodejce obdrží Vaši vratku zboží, vrátíme Vám fakturovanou částku během několika pracovních dnů. To se obvykle děje automaticky.

Jak a kdy mohu zrušit svou objednávku?
Objednávku můžete písemně zrušit v zákonné lhůtě 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu.
Zboží poté můžete vrátit prodejci (prodejce není xxxxxxxxx).

Do kdy musím poslat vratku?
Poté, co od nás nebo od příslušného prodejce obdržíte návratový štítek či zpětnou adresu pro vrácení, máte pět dní na odevzdání balíku na místní poště a zaslání podacího čísla zásilky nám na e-mail jako potvrzení o odeslání ve stanovené lhůtě.

Top

Nákupní košík

×